viernes, 25 de noviembre de 2016

Monitorizarea telematica a muncii in transportul rutier

Monitorizarea telematica a muncii lucratorilor mobili, din transportul rutier UE

Mi-a intrat astazi in facebook o reclama a astora de la VDO España si cum eu tocmai lucram la o tema vecina, am lasat tema respectiva si am venit sa zic cate ceva despre reclama cu pricina.
Zice reclama asta ca "pentru a-si indeplini obligatiile legale, flotele auto trebuie sa extraga, sa arhiveze si sa stearga intr-un determinat timp, atat datele din tahograf cat si cele din cardurile de tahograf.
Si ca daca nu indeplinesc aste treburi, intreprinderile de auto-transport, ar plati la amenzi de le-ar iesi pe nas.
Pai, astea le cam stim, noi soferii.



Problema e ca cei care platim cu adevarat, cei care se aleg si munciti, si cu bani luati, sunt "pilotii" astia de "bombardiere" cu tahograf.
Adica daca tot da tehnologia asta, pe-afara, daca se pot urmari toate amanuntele care il intereseaza pe buzunarul angajatorului, nu se pot urmari si "amanuntele" astea numite "soferi", nu doar pentru exploatarea lor, ci si inspre respectarea drepturilor lor, ca persoane?
Trebuie pornit mai intai de la faptul ca Legislatia tahografului, pare a avea niste "scapari", niste "gauri" pe care "superiorii" din domeniul acesta le folosesc impotriva "inferiorilor" lor.
Unele doar par, pentru ca daca sapi mai adanc, le gasesti precizate in "Dreptul laboral" sau in "Dreptul civil".
Altele insa, chiar sunt, scapari.
Mai intai ar fi nevoie de niste "puncte de referinta", fixate pe planeta asta, pentru fiecare "subiect juridic" desemnat de Legislatia UE a tahografului drept "lucrator mobil"

Va urma!

No hay comentarios:

Publicar un comentario